juliaskarp

juliaskarp

TUESDAY

Kategori: Allmänt

trots uppstigning 07.00 för jobb hos mammsen och eftermiddagsjobb som frisör är jag inte ett dugg trött? what's wrong? har senaste tiden sovit dåligt om nätterna, inget vidare skoj, jag som i vanliga fall brukar somna på en sekund.. , tänkte att om jag möblerar om och vrider sängen åt andra hållet så kanske det löser problemet? sagt och gjort, nu ligger jag i mitt städade och nymöblerade rum, lovely! ett varmt bad på detta så kanske tröttheten kryper sig på, förhoppningsvis..
 

Kommentarer

  • Kusin Sara säger:

    DAMN! Fan va du e snygg! <3

    2013-01-29 | 19:41:16
  • julia säger:

    har sagt det förr och säger det igen - jag är ju lik dig ;)

    2013-01-29 | 22:13:40
    Bloggadress: http://juliaskarp.blogg.se
  • Berit säger:

    schnygging

    2013-01-30 | 14:26:48

Kommentera inlägget här: