juliaskarp

juliaskarp

MÅNDAG

Kategori:

Salongsjobb, lite kvällssysslor à la A-städ följt av dusch och förberedelse inför Kreta! Bäst att vara redo i tid. Klänningar, shorts och linnen har fullkomligen legat all over my room - men AAH som jag längtar! Imorgon ska det inköpas solskyddsfaktor, växlas pengar och kolla så att det mesta finns nedpackat. Nä, nu får gärna lördag komma snart!

Helgen har bestått av systermys, grill x2, kusin&anton-häng och allmänt kvalitetstid med min älskade familj! Har även firat min födelsedag eftersom jag åker bort på lördag. Jag har fått massor med fina presenter av mina nära. Mitt "födelsedagsfirande" firade vi med bl.a årets första kubbturné! Så kul!

Kommentarer

  • Berit säger:

    Fina familjen.........

    2013-05-13 | 22:35:05

Kommentera inlägget här: