juliaskarp

juliaskarp

PJUH

Kategori: Allmänt

Teori, faser, körlektioner, introduktionsfrågor - it goes on and on! Och just nu är det ett stort virrvarr i mitt huvud. 
Ja, jag har börjat med körkort! Snart 22 år gammal så tyckte att det var dags. Men inte är det en dans på rosor! Okej, så svårt är det inte. Men har kört fast på en fas och det stör mig så fruktansvärt mycket. ÅH. Och tålamod är väl inte min starka sida. Nå ja, nya tag imorgon och hoppas att jag fixar den jäkla fasen.
 
Annars då? Det är bra, tackar som frågar. Vougga i helgen. Planerar frukost, lunch, fika och dricka. Sovsäckar, renskinn, muggar och kosor, underställ och kläder, handduk, sänglakan, ja, ni fattar! Känner mig vuxen, men tur jag har mamma som redan viftat ihop en pannkaka som ska stekas till lunch i helgen och lagt alla lakan på hög utanför mitt rum. Bästaste mamma.
 
Nu ska jag försöka koppla bort körkortsboken och sova en stund. Natti.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: