juliaskarp

juliaskarp

Mar. 27, 2013

Kategori:

Påsk imorgon - välkommen! Ledighet kommer göra gott för kropp och själ. Avslutade en hektisk dag med skön massage, fick höra att jag var "knutig" och skev i hela kroppen, och det har jag ju nästan förstått med tanke på den brännande känslan i axeln, aj aj aj!

Matade även fiskarna idag med lite hand, verkade som jag var god. Annars en rolig känsla, lite konstigt men häftigt!

Och ikväll har jag och mamma stökat inför påsk. Jag tog mig an att baka en, typ citron-cheesecake/paj. Enkelt trodde jag, men ack så fel jag hade. Det som kunde gå fel gick fel. Degen blev kletig och gick inte att kavla ut, den skulle få fin färg efter ca 15 minuter i ugnen, eller så inte... Chokladen som skulle smälta smälte inte, hur nu det (inte) gick till. Nå ja, nu står den i frysen.

Efter allt kaos skulle jag ta en skön dusch. Jo, tjena! Ljummet/kallt vatten, riktigt skönt. Och dum som jag är så kom jag på, ah, ska måla naglarna. Det skulle jag aldrig ha gett mig in på..

Nu dyker jag till sängs och vaknar upp till en fin torsdag och påsk. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: