juliaskarp

juliaskarp

DON'T WORRY BE HAPPY

Kategori: Allmänt

kom på mig själv när jag läste mina senaste inlägg - sjuk sjuk sjuk, bla bla, trött hit och dit! who cares liksom?
nä, dags att skärpa till sig, rycka sig från soffan/tv och ta en promenad, om än bara till postlådan - för det är ungefär så långt jag orkar gå!
frågade mammsen igår om hon kunde dra mig i en pulka runt samhället, för att få lite luft och så - slutade i skrattanfall! 
 
imorgon är det fredag, egentligen uppskattar jag inte denna fredag som jag brukar göra.. ni vet, har jobbat en hel vecka, fredagskänsla, mys med familjen och eventuellt tagga till en fest! nä, så blire inte denna helg.. men lika glad är jag för det, faktiskt.. ska bli riktigt skönt med en lugn helg, bara vara, ta hand om mig själv och prioritera hälsan - vill vara fit for fight på måndag, för då ska det jobbas! att vara sjuk i en vecka är så oball som det kan bli, im tellin' ya!
 
nu ska jag ta av mig pyjamasen (mm, jag vet att klockan är 13.42), borsta håret, tvätta facet och försöka känna mig lite fräschare - tror att det kanske hjälper! så himla kul är det inte att mötas av en grå spegelbild längre.. 
 
take care! ♥
 
fina sommarminnen som gör mig glad!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: