juliaskarp

juliaskarp

TILLBAKA PÅ BÄSTA JOBBET

Kategori: Allmänt

läste tidigare inlägg från när jag började blogga, då skrev jag som man ska skriva, ni vet. stor bokstav efter punkt, snyggt uppradat och ba allmänt fint! det ska jag börja om med, från och med nu!
 
Hej bloggen! Andra dagen på jobbet idag, och nu känns det att man näästan, nästan är 100 % igen. Lite snor och hostattacker får kunderna allt stå ut med, och förhoppningsvis smittar jag inte. Imorgon ska jag få håret fixat innan vi åker till Umeyå, vilket blir grymt. Funderar på helblekt som vanligt med med rosa toppar, vad det blir lär uppdagas här i bloggen.
 
Som sagt, Umeå med familjen i helgen. Ska få se Emmas nya lägga, hänga på stan och äta på restaurang, mm, det låter som det kommer bli en fin helg.
 
 
Måste vara fin inför helgen, så har tagit hand om mig själv ikväll.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: