juliaskarp

juliaskarp

2013.02.05

Kategori: Allmänt

äntligen! FEBERFRI - wehey! en sjuksköterska hade sagt till gabban att nu kommer vi slippa influensan nästa år, och det är ju positivt!
 
som sagt, första dagen jag känner igen mig själv! helt fantastiskt. bara den besvärliga hostan och näsan som retas, men det kan jag stå ut med. imorrn är planen att återgå till jobbet vilket känns bra! rutiner rubbas när man är sjuk, man mest sover, och sover, och sover.. tråkigt i längden! idag kände jag inte för att lägga mig i sängen direkt jag klivit upp, vilket är ett friskhetstecken!
 
så nu, vidare att starta en tvätt och steka kyckling! i'm back. yiha!
 
 
bella lekte doktor med mig i helgen, hon la en kylklamp på mig när jag hade feber - världens bästa doktor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: