juliaskarp

juliaskarp

we are young

Kategori: Allmänt

på emmas begäran ska jag uppdatera bloggen - så hon har något att läsa! so here I go.

jag har fyllt 21 år - 21 hela år! och det firades både i torsdags och lördags. fick fina presenter av fina familjen och fick en kul utekväll med mina finaste vänninor, tack! men, det känns att man har blivit äldre. näsan rinner, och huvudet värker! kanske är det en förkylning på g, eller så är det att jag är 21 hela år. gammal. hehe!

måndag har passerat och det är bara 3 dagar tills vi rullar mot umeåstan' igen - och som vi längtar! bb-yran, here we come. det kommer bli så kul, och att vädret ska vara bra gör ju inte saken mindre kul! TJOHO!

nu ska jag vila kroppen och ge den lite kvällsfika, sen väntar bb och slutligen sängen. good bye, lingonpaj



Kommentarer


Kommentera inlägget här: