juliaskarp

juliaskarp

one life

Kategori: Allmänt

REDAN TORSDAG IMORRN, det betyder helg för mig - hur skönt! mycket!

hur som helst! våren är närmar sig, det är bara några få minusgrader ute och solen har tittat fram extra mycket senaste dagarna! man får hopp om livet som pappa roger hade uttryckt sig - och det är så sant!

en liten nackdel när det blir varmare på dagarna och kallt på nätterna är det sjuka ishalkan.. jag och emma skulle, hurtiga som vi är(?), ta en promenad och när jag minst anade låg jag upp och ner på marken.. jabbadabbadoo! men, inga ben brutna och jag lever, det är väl huvudsaken!

på tal om våren - har köpt orangea jeans! härligt med mycket färger i butikerna. det gillas!

Kommentarer

  • Berit säger:

    SCHNYGGT

    2012-03-07 | 23:29:25
  • julia säger:

    thanks moster! :)

    2012-03-08 | 21:44:53
    Bloggadress: http://juliaskarp.blogg,se

Kommentera inlägget här: