juliaskarp

juliaskarp

all night long

Kategori: Allmänt

en hel helg och snart en halv vecka har gått sen sist bloggen! mycket har hänt.. jag har hängt i arvidsjaur med mrs. jonsson och syster kul, jag har hängt på en kul förfest och jag har hängt på ett fullt dansgolv med bra musik och bra människor! och nu, nu är jag tillbaka i skellefteå igen för några dagars mys med familjen folkparks.

igår var jag hemma med bellis som har varit sjuk och det var så härligt att bara vara vi två! vi pysslade med pussel, målade naglarna, shoppade nagellack, fikade på stan - ja, sånt där tjejigt ni vet! storasyster burvall har blivit så stor, tiden springer iväg! lillan är inte så liten längre.. ♥




kolla in posen - jag har lärt henne allt jag kan, haha!









Kommentarer

  • Kusin Malin säger:

    Såklart att du har lärt henne posen ! Gissa vem som lärde dig ???!!!!!! ;) Love you <3

    2012-03-29 | 20:45:33
    Bloggadress: http://www.nogg,se/butterfly

Kommentera inlägget här: