juliaskarp

juliaskarp

today is such a lovely day

Kategori: Allmänt

det kommer bli en bra dag idag, jag känner det i hela kroppen!

  • vaknade 06.30 av att stora ängeln kommer och la sig brevid mig, hur mysigt som helst!
  • har ätit frukost
  • skumtonat håret
  • duschat
  • OCH KLOCKAN ÄR BARA 08.50
det är skönt att vakna tidigt ibland! dagen blir längre och man får ut mycket mer av den.
nu ska jag hoppa in i softar-kläder, jag och kulan (sara) ska åka till faster och måla möbler, och i eftermiddag ska jag hämta kidsen på dagis! som sagt - det kommer bli en bra dag.




Kommentarer

  • Bella säger:

    Heeey!

    Det vet vi inte än, men om vi får den nya lägenheten så blir det tidigast om två månader. Tjejen som äger lägenheten vi har nu funderar på att sälja den :/

    2012-01-19 | 14:19:38
    Bloggadress: http://bellalundmark.blogg.se/
  • Bella säger:

    Tycker iaf att det är gryyymt kul att ni ska komma hit, men det enda tipset om boende jag har för tillfället är att verkligen NÖTA blocket och registrera sig på alla bostadsköer på internet som finns. :)

    Sen är det bra om ni läser på lite om de olika stadsdelarna, för man vill ju inte riktigt bo i vilket område som helst :P

    2012-01-19 | 14:22:05
  • Kusin Malin säger:

    Låter som att du verkligen hade en superduper dag . Såna ska man ha många av, då blir man glad & alldeles prillig !



    Jag har många såndana dagar !!

    Puss <3

    2012-01-20 | 22:59:09
    Bloggadress: http://www.nogg,se/butterfly

Kommentera inlägget här: