juliaskarp

juliaskarp

never regret anything, because one time it was exactly what you wanted

Kategori: Allmänt

pjuuu! jag har anlänt dig mamma, pappa och mitt mysiga flickrum.. mysigt, mörkt och exakt som jag vill ha det!
kom till arvidsjaur idag för att hjälpa mamma på jobbet, andas lite frisk luft och samtidigt bara vara - välbehövligt! speciellt efter en galet kul helg i umeå tillsammans med syster med alldeles för lite sömn och kanske lite för mycket trevligheter, haha! men å' andra sidan, man lever bara en gång!

hemma i skell växer lilla pyret sakta men säkert, bella och disa är bara världens finaste syskon och småtjejer!
förra veckan var jag borta två dagar och jag fick världens abstinens, gud vad jag älskar dom små ♥ självklart mamman och pappan också, puss!

nu ska jag lyssna vidare på lite musik och såsmåning om krypa ihop under täcket.. god natt!




som sagt, nikki växer sakta men säkert - hehe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: