juliaskarp

juliaskarp

pjuuh!

Kategori: Allmänt

efter en lång dag på jobbet kom jag hem till en sprakande brasa, söta små flickor och en varm soffa! myskläderna åkte snabbt på och jag landade i soffan bredvid sara, david och jocke - SKÖNT! mysfaktor hög.
imorrn har jag ledig dag och då ska äntligen min utväxt få sig en omgång, så även mina slitna toppar! på onsdag och torsdag blir det förhoppningsvis besök till badhus och/eller leos lekland med kidsen och sara, jag ser fram emot några lediga dagar, det kommer bli great!

funderade på att klippa en page imorrn, sen provade jag göra en knut och det var ju rätt fint! så, det blir kanske bara att klippa topparna imorrn, eller..?


Kommentarer

  • mamsen säger:

    oj så fint med knut, toppa bara...puss

    2011-09-20 | 13:44:45

Kommentera inlägget här: