juliaskarp

juliaskarp

2011-10-13

Kategori: Allmänt

helgen i umeå va kul! lite shopping, lite vin och lite dans - min helg var perfekt! tack systra mi! och det verkar som att en till bra helg väntar runt hörnet, planerna om att åka till arvidsjaur på tjejkväll/modevisning blir av, mamma är med, syster är med, moster och faster är med och förhoppningsvis kusin madde?!! det blir great!

idag är jag ledig och nu på eftermiddagen har bella och disa lekt doktor med mig, sån tur var så är jag bara trött, inte sjuk! så jag blev nerbäddad och ompysslad med diverse mjukisdjur, filtar och sagor. fina, fina kids!

allt är åter i ordning här på vitberget, brasan sprakar i bakrunden, det ligger leksaker här och var och sara och david finns i soffan på kvällarna, precis som vanligt! och jag, jag har fått en one piece från turkey! huuuur skön som helst!! igår frågade bella när vi hade duschat om vi skulle vara familjen one piece och så fick det bli! så nu mer sitter sara, david, bella, disa och lilla jag med i våra mysiga sparkdräkter framför tvn!

har varit en dålig datorvecka därav dålig uppdatering, men nu kommer lite bilder från umeå! tjohoj










Kommentarer

  • Gabriella säger:

    Hej Julia ! Kul om vi ses på lappis. Jag skulle gärna se ett foto på familjen Onepice :) Kramis , hörde du att Bella förlovat sig

    2011-10-13 | 19:42:48

Kommentera inlägget här: