juliaskarp

juliaskarp

sister for sure

Kategori: Allmänt

familjen folkparks och jag åkte till umeå för shopping igår, trevlig dag må jag säga! det slutade med att jag stannade här i umeå för lite syster-tid, vi tränade (min kropp känner sig lite lätt överkörd), badade bubbelpool och bastade - snacka härlig kväll! det slutade med att emma gjorde varma mackor i ugnen medan jag låg och såg på desperate houswives, mummaa..

idag är det en ny dag och jag har städat här i emmas lilla lya inför helgen när hela familjen ska komma hit till umeå för att bara ta hand om varandra och kanske speciellt ta hand om lilla donna som är nyopererad ♥

jag låtsas vara emmas betjänt och servar henne med kaffe, städhjälp och diskhjälp! så, nu är det bäst att stöka bort efter vårat lilla kafferep så inte big sister blir arg :)

puss och kram från pedagoggränd



Kommentarer

  • mum säger:

    åh det låter ju väldigt inbjudande att komma till

    emmas nystädade "krypin" åh vad vi ska mysa och bara vara tillsammans. Vi längtar sååå......love

    2011-11-16 | 15:28:06

Kommentera inlägget här: