juliaskarp

juliaskarp

2011-11-21

Kategori: Allmänt

tjohej! helgen i umeå var rolig men som vanligt springer helgen förbi i rasande fart.. men det var kul att umgås hela familjen såklart trots att vi bara hade en liten yta att röra oss på ♥

ny vecka och nya möjligheter
- i veckan står arvidsjaur på schemat! har redan hunnit träffa kusin madde och anton, moster bettan och kusin ante och självklart kramats med donna extra mycket och extra hårt! imorgon blir det förhoppningsvis att tjitt-tjatta lite med gabban och marlene, hälsa på farmor och moster ann-mari och förhoppningsvis också hänga med madde igen!

det kommer bli en fin och bra vecka - nu kryper jag ner brevid min varma j, natti!



emma har lagt ut massa roliga bilder från hösten som varit, man får glädjerus genom hela kroppen! jag har kommit på att nära och kära vänner, vin och bra musik är en förjäkla bra kombination!





Kommentarer

  • Gabriella säger:

    Va kul vi hade ! Måste vi göra om snart :)

    Kramis och tack för att du tittade förbi , synd att jag var så upptagen.

    2011-11-23 | 09:19:36
  • julia säger:

    jaa, galet! tror inte jag hinner förbi idag men om jag får tid över kollar jag in! kul att se dig iaf :) kram!!

    2011-11-23 | 13:02:35
    Bloggadress: http://juliaskarp.blogg,se

Kommentera inlägget här: