juliaskarp

juliaskarp

som sagt..

Kategori: Allmänt

jockes rum såg ut som crap - kolla ba'!



och helgen, GYYYD så kul vi har haft! är alltid lika kul att träffa galna kusiner och roliga mostrar! TACK TACK OCH ÅTER TACK - för en grymt rolig helg! ♥ tyvärr fick jag inga bra bilder från helgen..

idag är det måndag igen, snart tisdag! ser fram emot nästa helg, hoppas veckan går fort! då styr vi kosan mot umeå där det förhoppningsvis blir röj med andra kusiner! yeah..


ha en bra vecka mina vänner!

Kommentarer

  • Joakim säger:

    Jag måste få försvara mig att jag har varit sjuk i 5 veckor och har inte orkat.. usch fyfan

    2011-03-08 | 17:28:56
  • Anonym säger:

    ja, om du läser inlägget nedan så förstår man det lilla älskling.

    2011-03-10 | 08:44:28
    Bloggadress: http://juliaskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: