juliaskarp

juliaskarp

prosit!!

Kategori: Allmänt

en vecka sen sist bloggen! och denna gång inte lika fucking perfect..
är hemma idag och ligger mest i soffan och sängen, är trött och känner mig svettig och kall på samma gång, huvudet bankar och jag nyser.. jag som trodde att jag skulle slippa detta i år men ikket, jag åkte dit jag me'..

imorrn ska jag till skellefteå och agera nanny jo-jo! det ger mig energi iaf, småänglarna.. det slår aldrig fel att träffa bella och disa! vi kommer antagligen se pippi långstrump, jag gillar henne, men disa gillar nog henne mest!

nä, nu måste jag vila.. pöss



är dom inte söta?!! tjuvtog bilder på kidsen när dom hade somnat i bilen, jag tyckte dom såg roliga ut!



har helt glömt bort att visa denna underbart roliga bild, farmors glasögon har pajjat på mitten! och hon har lagat dom helt själv, som ni kanske ser..? ;)

Kommentarer

  • syrran säger:

    haha fan vad ont i magen man fick av allt skratt när hon stolt visade upp sina "lagade" glajjer!

    2011-03-31 | 19:05:06
  • Berit säger:

    vilka söta små änglar du får rå om i helgen,puss på er alla.

    Ja-a denna Nanna hon är för rolig,hälsa henne från Berit.

    Kram

    2011-04-01 | 13:11:02
  • julia säger:

    b: det ska jag absolut göra! :) kram

    2011-04-05 | 16:15:36
    Bloggadress: http://juliaskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: