juliaskarp

juliaskarp

onsdag

Kategori: Allmänt

kvällens aktivitet - klippa donna! shit vad mycket hår det blev! men hon blev så fin lilla vovven, synd bara att blöt hund ska lukta så illa.. nåväl! hon ska ju på en weekend till folkparksgatan, så det var bara att snygga till henne!

pappa har fixat tv på mitt rum så numer ligger jag i sängen hela kvällen, helt underbart skönt är det! har blivit dåligt med träning i veckan, nackspärr och en irriterande förylning stör träningen, tyvärr..

kära syster åkte tillbaka till umeå i morse före jag vaknade, vilket oftast betyder att hon brukar skriva en lapp till mig - typ "vi ses snart, love you!". men denna morgon fann jag ingen lapp, jag letade på toan, bordet, bänken, kylen men utan resultat.. så jag plockade fram frullen, gjorde mackan, hällde upp mjölk och tog oboy när det plötsligt prasslade till i oboypulvret - och där, där fann jag äntligen en lapp! jag läste den med ett stort leende på läpparna! ♥



när emma var hemma fick vi ett bakil och SHIT - så bra det blev, check this out!



och igår var vi på afrodite, har inte ätit så gott vitlöksbröd och turkiskt bröd med tzatziki på lääänge!
är grymt sugen på att besöka turkiet inom kort igen, älskar allt med turkiet! speciellt brödet, haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: