juliaskarp

juliaskarp

it's not about the money, money, money

Kategori: Allmänt

har hittat en ny favvolåt! jessie j - price tag, bra låt, bra text! lyssna på'ren vettja.

ah säger jag bara! har tränat, duschat, satt ansiktsmask och har målat naglarna - jag känner mig nöjd med denna onsdagkväll, nu inväntar jag big brother men innan det den obligatoriska kvällsmackan!

good night! 

jo innan jag går - check this lady out! har hon badat i silvershampo eller what up med hennes hår?!!



jessie j - price tag

Money can't buy us happiness
Can we all slow down and enjoy right now
Guarantee we'll be feeling Alright.

Kommentarer

  • Kusin Sara säger:

    HA HA HA HA HA!!! =D

    2011-03-17 | 19:50:07
  • fannie säger:

    ser ut som loreal luo p10 haha :P

    2011-03-23 | 23:45:39

Kommentera inlägget här: