juliaskarp

juliaskarp

andas frisk luft!

Kategori: Allmänt

ikväll har jag äntligen kunnat ta ett dju-u-upt andetag med frisk luft (har visserligen svalt några myggor och knort men..)! hela familjen packade fiskegrejorna och åkte till storabborrtjärn, mycket härligt trots att det inte blev någon vidare stor fångst. men vädret var på topp och som sagt även insekterna!

har känt mig lite stressad nu sista tiden - fast på ett bra sätt! nu har vi snart tvättat allt från turkiet och då åker det rätt ner i samma resväska igen eftersom jag flyttar till skellefteå på onsdag! men efter det lär väl stressen lägga sig förhoppningsvis! (bilderna från turkey kommer när jag får tid, jag vet att jag är lite seg nu..)

ska försöka sova nu för att fortsätta packningen imorrn!

sov gott mina vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: