juliaskarp

juliaskarp

SVEA

Kategori: Allmänt

ny vecka igen, och poff - så hade nästan hela januari passerat! en vanligtvis grå och tråkigt månad har varit helt okey i år - soft.

tog en prommis till jobbet idag, gud så skönt - plusgrader och lite lätt snö samt schysst musik i öronen!
har varit en bra dag med en powernap efter jobbet sen en timme på gymmet - helt perfekt!

måste ba' visa min nya sveamössa! har tänkt på en sån i säkert tre/fyra år och nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt en! tycker den var jättefin!

NU - SOVA!



ps. imorrn ryger löshåret, blir tokig på allt kliande och stickande, sen ligger alltid jocke på det när vi ska sova. ska fixa clips istället så kan jag ha långt hår när jag känner för det! men nä, det funkar inte länge, jag gör slut! ds.

Kommentarer

  • Kusin Malin säger:

    Powernap???

    fy fan va gôtt!!!

    Det var många år sen sist jag hade en sån...OMG -jag AVUNDAS dig söta lilla Julia. Kram

    2011-01-24 | 23:35:48
    Bloggadress: http://www.nogg.se/butterfly
  • julla säger:

    jamen visst kusin malin! lever ett lyxigt liv :) haha!

    miss u!

    2011-01-25 | 22:58:41
    Bloggadress: http://juliaskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: