juliaskarp

juliaskarp

ledig

Kategori: Allmänt

planen var att följa sara på mvc idag, men det blev ändrade planer och jag 'försov' mig! DUMT, med tanke på att sara helt oplanerat fick kolla på bebisen med ultraljud.. nåja! vad göra..

sovmorgon med andra ord! ca 13.00 hoppade jag ur min onepiece och drog ner på stan för julklappsshopping! inte det minsta stämmningsfullt, tyvärr.. hämtade kidsen på dagis, åt, tog en lång varm dusch eftersom vi alla frös och sen kollade vi på årets julkalender 'tjuvarnas jul'!  det blev en bra dag och kväll trots allt!

ikväll laddar jag för jobbhelg, dvs jobbar imorrn och lördag! sen hoppar jag på bussen till emma i umeå! tjohej vad kul ♥ (tänk att jag har planerat helgen redan och det är bara torsdag, kors i taket! haha)


Kommentarer

  • Bella säger:

    Sv:

    Kanske skulle testa den? Har även funderat på den hårdare varianten av light kiss. Är det W du menar eller det blå volymsprayet?

    Med mig är det bara fint, hur är det själv?

    Jag tycker att ni ska pallra er till Götet snart! Saknar er jue! ;)

    Krams

    2011-12-01 | 20:29:07
    Bloggadress: http://bellalundmark.blogg.se/
  • Bella säger:

    Sv:

    åfan, det var då mer än vad jag visste ;)

    Dom luktar mumma!!



    Om inte annat ses vi kanske på juldagen i Arvids, är hemma den helgen! :)

    Kramis!

    2011-12-01 | 22:38:53
    Bloggadress: http://bellalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här: