juliaskarp

juliaskarp

sommar och sol

Kategori: Allmänt

nästan en hel månad sen jag uppdaterade bloggen nu! och OHJ - vad det har hänt grejer sedan dess!!
i min almanacka har jag ritat ett litet drinkglas på de dagar jag har sippat vin och jag tror varje helg sen nattivalen har ett litet drinkglas på sig! tjohej, det är så sommaren ska vara vaaa?
såå, därför bokade jag och emma en weekend till götet nästa vecka! blir ball att bo på hotell, shoppa och bara njuta av det sista sommardagarna bland uteserveringarna och såklart njuta av sällskapet! det kan inte bli fel när jag och emma är tillsammans ♥
har tagit lite bilder från festivaler och bara mysiga hemmakvällar, men detta är bara en bråkdel!
sist men verkligen inte minst - BELLA OCH DISA SKA FÅ ETT SYSKON! jag är såå glad ♥

Kommentarer

  • Kusin Sara säger:

    <3

    2011-08-03 | 22:28:44
  • E säger:

    åhh, vi har haft en bra sommar. och den är inte över än! så peppad på götet. och så peppad på ett till underbart kusinbarn! puss sis <3

    2011-08-05 | 10:19:57

Kommentera inlägget här: