juliaskarp

juliaskarp

jaha..

Kategori: Allmänt

såg fram emot min lediga dag, jag och sara skulle ta en prommis till solariet, gå på stan en sväng, och se desperata husfruar - när magsjukan bestämmer sig för att ta över saras kropp.. typiskt!

jag sov på soffan inatt för att slippa bli smittad och klockan 04.42 kommer små steg ner för trappen, bella kommer och kryper in bredvid mig, hon säger att hon vill se barnis och jag som inte hade kollat på klockan sa okeyy! men när jag slår på tvn och inga barnprogram finns att se så kollar jag klockan, som alltså är 04.42..
jag förklarar för busan att det är natt och så somnar vi om - snacka mysigt!!

har svept en berocca och vatten för att undvika denna obehagliga magsjuka, usch usch!
stackars lilla kusin.. <3



jo, har bytt hårfärg igen! nu när det går mot sommar så ville jag bli ljusare, i vanlig ordning.. :)

Kommentarer

  • Berit säger:

    ta några pepparkorn ca.9 så där,så slipper du magsjukan

    2011-04-11 | 23:27:06

Kommentera inlägget här: