juliaskarp

juliaskarp

James Morrison, Nelly Furtado - Broken Strings

Kategori: Allmänt

Ikväll hänger jag med James och Nelly, rätt sköna personer..
SHIT, hur trött kan man vara efter en galen kväll med galet roliga personer? Väldigt tydligen.
Sov till halv fyra idag och nu känns det som att jag ska somna på direkten! Sa till pappa idag att jag verkligen skulle kunna sova i ett helt dygn utan problem, och då skojar jag inte.. Helt galet - 19 år och sover som en 80-åring. Nåja.

Har inte hunnit ladda över några bilder från igår med tanke på att sängen lockat mer än datorn idag. Tog visserligen inte många bilder, bara en värd att se. Och den var till och med arrangerad. Den kommer imorrn!

NU, nu, nu ska jag sova och drömma om min prins. Tjingeling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: