juliaskarp

juliaskarp

another sleepless night!

Kategori: Allmänt

Hoppas, hoppas, HOPPAS - jag får sova ikväll. Hostar tills lungorna kommer upp, ungefär.. Och ingen hjälp fick jag hos farbror doktorn heller. "Rethosta kan pågå i sex veckor (jag har hostat i tre veckor och är redan spyless), så du kan ju höra av dig om det inte blir bättre!" ÖÖH, jag har inte sovit på flera nätter och känner mig lite stel i kroppen av att sitta upp och sova, men okej, jag biter ihop! Nog om det.

Har haft en UNDERBART mysig helg med familjen på folkparksgatan. Var riktigt jobbigt att åka hem igår. När en två-årig liten ängel snyftandes säger; "Julia, du är min bästa kompis och jag älskar dig så mycket så jag kan äta upp dig! Och jag är såå ledsen för att du ska åka hem.." Bella kan bokstavligen talat få mig att smälta, fina fina Bella! Bella och Disa har en stor plats i mitt hjärta.

Ikväll har jag tränat, druckit té, sett idol, tagit ett hett bad, skrubba ansiktet, gjort ansiktsmask och sedan renbäddad. Dagen känns fulländad och jag ber till gudarna att jag får en god natt.. Snälla?


Kommentarer

  • Sara säger:

    Du e så fantastisk med barnen så de e ju inte konstigt att dom avgudar dig....btw, det gör jag med! <3

    2010-09-28 | 22:20:28
  • Malin säger:

    Usch vad jobbigt med hosta . Hoppas den går över snart .



    Ps

    Du är fin , Julia!

    2010-09-28 | 22:28:52
    Bloggadress: http://www.nogg.se/butterfly

Kommentera inlägget här: