juliaskarp

juliaskarp

Swosh!

Kategori: Allmänt

Helgen gick utav bara farten - men som man säger, tiden går fort när man har kul! Har haft en sjukt rolig helg med bra människor och lite vin. Måndagen har passerat och imorrn är det tisdag igen, denna gång inga desperata hemmafruar på tv och det suger ju lite, nåja!

Har laddat upp nya bilder på fejjan och så. Har också hunnit tränat, shit så skönt det var att springa av sig lite. Nu jäklar vill jag få en vältränad kropp - så det är bara gasa I guess, beachen - 11 kanske?!!

Nu - bingen!

 

Kommentarer

  • ida säger:

    åh söte :D klart jag har en bild på oss, har ju fått den av dig, och den följer med mig vart jag än bor :D

    2010-11-29 | 23:01:25
    Bloggadress: http://idaandlinnea.blogg.se/
  • Sara säger:

    Men GUD va smart jag ser ut, ha ha!!!

    2010-11-30 | 15:06:16

Kommentera inlägget här: