juliaskarp

juliaskarp

JAG HAR BLIVIT UTMANAD!

Kategori: Allmänt

-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.

-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner

Tack söta Ida (http://idaandlinnea.blogg.se/) för awarden, jag saknar dig!


→ Jag bor med mina föräldrar i Arvidsjaur - och det är faktiskt riktigt skönt! Ja, jag är 19 år.
→ Jag har på senare tid fått något slags behov av skoshopping - det är ju askul! Som frisör funkar det inte riktigt med höga klackar varje dag, men på helgerna.
→ Jo, jag är frisör - förstod ni det?!!
→ Jag byter hårfärg ofta - som Jocke skulle ha sagt "du byter ju hårfärg som man byter underkläder!" Jag blir är sällan nöjd en längre tid!
→ I'm so in love, mm!
→ Jag är otroligt beroende av mina nära och kära. Dvs, familj, pojkvän, släkt - Je t'aime! 
→ Jag saknar mina fina frisörkompisar. Alla har flyttat iväg till olika ställen runt om i världen, mest Sverige - men ändå! Jag saknar er ju ♥



Jag utmanar:

www.emmaskarpsvard.blogg.se
www.deniseborjesson.blogg.se
www.ijo.blogg.se
www.jastidittliv.blogspot.com
www.barfotabarn.blogg.se
www.idasvanborg.blogg.se
www.bellalundmark.blogg.se



 

Kommentarer

  • ida säger:

    haha åååh <3 kan dö då jag ser den här bilden, har aldrig skådat något värre, men ack så glad jag blev! saknar dig fina fina fina du!

    2010-12-12 | 16:27:50
    Bloggadress: http://idaandlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: