juliaskarp

juliaskarp

syrshan

Kategori: Allmänt

ska vi stå på medarna på nilan och steka måntro
fan vad ont i knäna man har haft i sina dagar pga denna nilapulka
skålarna jävlatt flög ju åt fanders


minns du även när donna spydde palt i nilan
jag börja ju lipa
HAHA gul spya, det kan ha varit en mängd smör inblandat


även när vi for me skotran och körde av leden hahah, du for och släpa på skotern och hux flux flög den upp på leden och du flög då åt nåt annat håll


min syster emma är tamejfan det roligaste jag vet! är öm i magen och mina ögon svider, har skattat så det fullkomligen sprutade tårar! love you syrshan, forever!

ps. detta var för ca en halvtimme sen, jag skrattar fortfarande! fatta emma, du är det roligaste jag vet!! ds.

Kommentarer

  • syster säger:

    du är absolut bäst! ses imorrn min älskade syster!

    2010-03-11 | 20:53:39

Kommentera inlägget här: