juliaskarp

juliaskarp

Rihanna - Rude boy

Kategori: Allmänt

Vilken skönt låt alltså! Rihanna är soft.

Då var det sportlov och herremingud vad jag sportar. Eller, inte.. Men jobbar, det går väl under samma kategori?! Klockan är 22.43 nu och jag känner mig jättetrött, så nu blir det sova!
I helgen däremot, då blir det att bege sig ut i naturen. Men skotern, hela familjen (inkl. syrran) och Jocke. Mm, jag njuter av tanken. Det blir riktigt trevligt att ta sin första skotertur. Hoppas bara att vädret blir bra.

Nä, sova nu. Miss you doddel!
Och Sara, om du läser det här; pussa Bella och Disa 40 gånger från mig! Jag saknar dom såå!


Kommentarer

  • Malin säger:

    Men vad härligt med en skotertur i Arvidsjaur! Hälsa alla från oss på Orust . Puss!

    2010-03-09 | 23:22:35
    Bloggadress: http://www.nogg.se/butterfly
  • Kusin Madelene säger:

    Till Sara: Pussa dem från mig också - och hoppas att de blir friska snart!! <3

    2010-03-10 | 01:20:33
  • Sara säger:

    Mäh så söt du är Julia!!!

    Jag ska pussa dom i sinnet...både från dig och fina fina Madde <3 <3 <3

    2010-03-10 | 14:59:27

Kommentera inlägget här: