juliaskarp

juliaskarp

Myskväll

Kategori: Allmänt

Bastu - vilken underbar uppfinning!
Jag och mamma har haft myskväll som i vanlig ordning när jag kommer hem på torsdagkvällarna, alltid lika mysigt! Och stackars pappa har jobbat..

Vad händer i helgen då? Piteå, Skellefteå, Turkiet, Umeå, eller vadtusan?!
Att man ska ha sån beslutsångest. Hoppas på en mysig och avslappnande helg med långa "sovmorgnar". Just nu känns det som min kropp blivit överkörd av en lastbild.., minst två gånger!
Kanske beror det på min och Saras rivstart i gymmet? Men, det är skönt att träna, man mår faktiskt bra och känner sig rätt stolt över sig själv, åtminstone jag!

Oj, vilket osammanhängade inlägg. Jag tror jag säger natti!

Ps. Vad hände med mitt långa och relativt tjocka hår (jämfört med nu)? Hade ju varit trevligt med lite mer hår såhär års! Ds.

Kommentarer

  • mam säger:

    Så roligt med torsdagar och våra myskvällar,

    hälsa på farmor och bada bastu, voj,voj

    och så sover man så gott på det Kramiz

    2010-01-21 | 22:36:09

Kommentera inlägget här: