juliaskarp

juliaskarp

ABSOLUT 9 DEF

Kategori: Allmänt

Med tanke på kylan så har jag dragit på mig mjukisbyxor och min sköna, stora, varma och nu mer även gamla tröja. Jag och min kompis Emma pratade om livet efter studenten och vad tusan som kommer hända då? Jag vet vad som händer. Jag flyttar till Arvidsjaur, jobbar med det jag vill jobba med och sen. Sen då? Jocke är i Piteå, jag i Arivdsjaur? Vi skulle ju fixa lägenhet, vad hände? Jo, jag flyttar hem. Såklart blir det väl kul att flyttar till fina mamma och pappa, men jag är ju stor tjej nu, jag vill ut i vida världen, vidga mina vyer, ja ni vet. ÅH, blir galen! Lär väl få någon slags depp inom kort, men det går väl över det med?

Snart ska jag gå till bussen. Ska nog ta ett långt och varmt bad när jag kommer hem till Arvidsjaur, eller kanske basta? Time will tell. Tjoho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: