juliaskarp

juliaskarp

JULIA - Slow dancing in a burning room

Kategori: Allmänt

Fan, va' bra John Mayer är. Pjuh!
Och vilken dag jag har haft, fullt ös hela dagen och har typ inte hunnit med. Helt plötsligt var klockan halv sex och dags för att gå hem. Nu har jag lagt mig under täcket, slagit på bra musik, och bara njuter. Ibland får jag lyckorus - jag älskar känslan.

Och helgen, aaaaaaaaaah! Längtar så mycket, efter alla i Skellefteå. Ni ska veta att jag tänker på er varje dag och har fortfarande inte smält att jag inte ska bo hos er något mer.. ♥

Drömde föresten världens härligaste dröm! Vi tog studenten och jag och Emma Andersson var heeelt galna. Ah, ville aldrig vakna, vi hade så himla kul. Jag saknar er tjejer, massor. När styr vi klassfest? Snart hoppas jag.

Jo, upptäckte idag att det är höst. For sure. Imorrn åker vantarna på när jag cyklar till jobbet! Och nu, nu drar jag och solar lite.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Å du ska veta att vi längtar galet mycket efter dig...varje dag...<3

    Hos oss finner du alltid ett hem! :)

    2010-08-26 | 22:29:14
  • Berit säger:

    Julia du är så fin i din nya frisyr,kram från Luleå

    2010-08-26 | 23:14:16

Kommentera inlägget här: