juliaskarp

juliaskarp

Typiskt..

Kategori: Allmänt

Frisören som skulle färga mitt håt var sjuk idag så det blev inget brunt hår för mig inte - typiskt!
Men det ska bli av! Hur, när och var vet jag inte, men ni lär ju märka när jag ändrar färg.

Jag och mamma har varit igång hela kvällen med att städa! Eller, nu kanske jag överdrev. Först klippte jag grannen, sen solade vi ett tag men sen, sen städade vi så det stod härliga till samt rensade lingon!
Och nu är vi så gott som helt slut. Vi släcker lampan nu och säger god natt - God natt!

Saker jag saknar just nu









Kommentarer

  • Malin säger:

    Tjena gullet ! Hoppas att du mår bra & att din helg blir underbar , bara en sak : Fick konstigt medd av dig igen på MSN . :(



    Puss & Kram!

    2009-09-18 | 22:08:12
    Bloggadress: http://www.nogg.se/butterfly

Kommentera inlägget här: