juliaskarp

juliaskarp

Woho

Kategori: Allmänt

Har inte haft tid att sitta någon vid datorn i helgen så har blivit dåligt med uppdaterande av bloggen!
Var i Arvidsjaur i helgen och hade det riktigt lugnt och skönt. Vi bastade, åt gott och blev uppvaktade som prinsessor och prinsar av mamma! Bästa mamma.
Tyvärr blev Jocke sjuk i söndags. Han fick feber och allt som hänger med det! Är inte frisk ännu.

Till helgen blir det klassfest och det kommer bli hur trevligt som helst! Bara vi älskade klassen. Vi är så fina tillsammans!

Ska även passa på att säga GRATTIS till kära Ida, hon fixade körkortet idag!
Har lite ångest över att jag fortfarande inte ens orkat engagera mig i körkortet, men en vacker dag kommer väl det också!

Mat nu, tjooooong!

Den här bilden gör mig glad - vi hade så mysigt den där varma dagen ute på balkongen.
Jag o mina änglar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: