juliaskarp

juliaskarp

APU

Kategori: Allmänt

Praktikdag nummer ett är avklarad och jag känner mig mycket nöjd med dagen som var.
Har hunnit med tre make-overs. Halva släkten har frissat till sig! Har varit en riktigt kul dag!

Var trött efter middagen så jag bestämde mig för att ta en pn (powernap) och oj så skönt det var!
Har nu fikat med mammsen, duschat och tänt massor med ljus i mitt rum samt slagit igång Colbie Caillat, mmm!
Ljuvt för öronen. Men åter igen saknas mina två pärlor, Jocke och Syster!

APU-mode on!


Nu får jag inte träffa mina små kärlekar på länge! Kolla bara, hur söt kan man vara?!
Ps. dom säger att vi är extremt lik varandra jag och Disa, hiho! Ds.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tack å tack för allt!

    Å jo alltså, ni är lika!!!

    2009-09-08 | 22:49:24

Kommentera inlägget här: