juliaskarp

juliaskarp

Söndag

Kategori: Allmänt

Helgen har varit mysig tillsammans med Syster och gänget! Har spelat spel, skrattat, ätit Cream Cheese (iaf jag) och bara haft det allmänt trevligt. Nu är jag i Piteå, jag och Jocke ska just slänga oss framför en Wallander-film - Wallander Skulden närmare bestämt och njuta av dom sista timmarna av helgen.
Föresten, det har snöat i Skellefteå idag, kanske blir att åka pulka med Bella imorrn?! Det vore något såhär i början av oktober, eller?!

Sleep well!

Laktosfri cream cheese är en krämig färskost med
naturlig smak som är gott som pålägg till bröd och kex.


Fast passar bäst på rån tycker jag! Mmm, igår åt jag kanske 20 rån, skojar inte!
Det är jättegott, try it!



Kommentarer

  • bigsis säger:

    haha sötnos, inte nog med att du själv äter (en mängd) creeme cheese, du ska även uppmana andra att göra't! dom borde va glada över reklamen :) löve på rej

    2009-10-05 | 19:53:00

Kommentera inlägget här: