juliaskarp

juliaskarp

Måndag

Kategori: Allmänt

Helgen blev precis som väntat - lyckad! Hade jättemysigt med familj och släkt. Jag och syster drog en repa på lappis medan Jocke minst sagt bekantade sig med mina mostrar! Tror dom hade roligare med spel och vin än vad jag och Emma hade på dansgolvet på krogen. Härligt att pojken min kommer så bra överens med min familj!Haha!

Redan Tisdag imorgon! Veckorna flyger förbi och snart är det jullov! Känns riktigt skönt att få vila upp sig från skolan lite. Men innan lov, två veckors praktik vilket jag ser fram emot!

Nu ska vi lägga oss och sussa, sov gott!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Joru , jag har minsann hört talas om hur söta Jocke har virat ett par av våra söta mostrar(å mamma Berit ) runt lillfingret!!! Rart...

    2009-12-01 | 23:09:22
    Bloggadress: http://www.nogg.se/butterfly

Kommentera inlägget här: