juliaskarp

juliaskarp

Vilken helg!

Kategori: Allmänt

(Går i min systers fotspår och börjar nu använda stor bokstav i varje ny mening - Jag är ju trots allt 18 snart!)


Fredagen började med att jag och Jocke gick på stan. Hann sitta i badhusparken med solen lysandes på oss!
Gick senare in mot stan och strosade runt på stan tills vi for hem för att lagade middag - Bara jag och min prins.
Fick även ett jättefint Tomas Sabo-armband av Jocke i födelsedagspresent, kunde inte vara finare! Tack! Tog även en prommis i högsommar-värmen.





Lördagen sov vi ut länge, fikade och hamnade sedan framför tvn, trots det vackra vädret. Jocke hann somna brevid mig, så hipps vipps sov jag också! När vi vaknade till liv förflyttade vi oss till solstolen ute på altanen, himla skönt!
Jag och Jocke stod för maten, grillat é gött!
Party stod på schemat för kvällen, vilket var trevligt! Jocke var på g, Johan var på g, Petter också - Bildbevis kommer!




I dag, söndag. Har varit lite överallt. Vaknade upp i en varm famn i Piteå. Fick present av Eva och Peter och åt tårta! Åkte vidare till Skellefteå och fick träffa Family nr 2 för att sedan bege sig till Arvidsjaur. Fick mig en stor överraskning när Emma skuttar upp från Maddes bil påväg från Skellefteå. En jättebra överraskning, blev superglad!

Väl hemkommen fick jag presenter, det bjöds på fika och allt var på topp! Jag är så nöjd och glad nu. Fick massor med fina presenter. Tack KÄRA mamma, pappa och syster. Samt moster Ann-Mari, Madde, faster Britta, Kjell och Anton!

Helgen är fullbordad - familjen är samlad!





Nu väntar jag bara in min födelsedag - för imorrn blir jag 18 år på riktigt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis än en gång våran lilla flicka som nu är STOR

    oj vad tiden går och går, vi hann knappt träffas i dag på din dag men vi ska hitta på nåt mys när vi kommer till Stockholm Ses i morgon kväll Puss

    2009-05-18 | 21:54:47

Kommentera inlägget här: