juliaskarp

juliaskarp

snart slut på pluggandet!

Kategori: Allmänt

då var man här igen, i soffan.. vilket latmask jag är!?
ikväll har jag badat med bella och det är nog bland det mysigaste som finns!
hon hjälper mig att tvätta ansiktet genom att stryka hårinpackning på min kind för att sedan puss mig.
kan man älska ett barn mer? tror inte det!

har inte mycket kvar i skolan nu. har så gott som gjort idrottsuppgiften, så nu väntas bara ett frisörprov, sen är det klart!
i helgen ska jag till piteå och jag längtar så! var himla längesen jag var där känns det som.

och som sagt - snart bär det av till stockholm!
oj vad vi längtar, ellerhur mamma och syster?!!

Kommentarer

  • mam säger:

    2009-05-13 | 22:29:06
  • mam säger:

    Ja det ska bli mysigt att bussa ner till Sthlm med er tjejer. Kram

    2009-05-13 | 22:30:15
  • syster säger:

    saknar dig min skatt!

    2009-05-13 | 22:50:49
    Bloggadress: http://emmaskarpsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här: