juliaskarp

juliaskarp

pust, denna magsjuka!

Kategori: Allmänt

yr, svimmningar, ont i magen, illamående - you got it?
än en gång åkte jag dit, denna magsjuka verkar älska min kropp, eller så är det jag som har dåligt immunförsvar!
jobbigt är det i alla fall och jag ligger nu som ett slakt i soffan med en c-vitamin i handen..
snälla nån, ge mig kraft - har ju så mycket planer för dagen och kvällen!

mamma fyller år i dag och det firar vi! fina mamma..
min barndomskompis liza fyller också år i dag, 18 år = stor tjej! GRATTIS KOMPIS

ska rycka upp mig nu och klippa och färga elin, sen bär det av till bergsgatan 3 för att fixa ytterligare ett hårsvall!
ha en bra dag, det ska jag försöka ha!

Kommentarer

  • syster säger:

    du är bäst! krya på dig soulmate.

    2009-05-09 | 14:08:17
    Bloggadress: http://emmaskarpsvard.blogg.se/
  • mam säger:

    skönt med en pigg mage nu gäller det att du stoppar

    i dig nyttiga saker, aj aj för cola och dyl.

    puss på dig lill hjärtat

    2009-05-10 | 20:51:16

Kommentera inlägget här: