juliaskarp

juliaskarp

Puh!

Kategori: Allmänt

Efter buss-resan i natt är man lagom trött och slut i kroppen. Halv fem anlände jag och mamma till Skellefteå för att sedan direkt åka vidare till Arvidsjaur där vi hann sova ett tag innan de var dags att ge sig upp igen!
Yr och illamående gav jag mig iväg till APU'n som gick förvånansvärt bra. Blev piggare och tog mig genom dagen ändå!

Nu ligger jag i soffan framför tvn och känner lugnet. Åh, så skönt.
Jag är alldeles för lat för att hämta kameran och lägga in bilder, så det får bli en annan dag, tyvärr!
Snart är det läggdags, oj så skönt. Tack mamma och Emma för en jättetrevlig semester!

Och om jag saknar Jocke, OHJA! En vecka sen vi sågs, på tok för längesen..



SNART KOMMER BEBISSSSSSSSS - längtar så mycket

Kommentarer


Kommentera inlägget här: