juliaskarp

juliaskarp

hej dagboken!

Kategori: Allmänt

dagen har bestått av skola, prov och sen hemkomst - lite kort sådär
jag, sara och joakim har spelat memory, det är våran hobby tror jag, jag vann en gång, och förlorade en gång

i helgen åker jag hem till lilla arvidsjaur, bästa liza fyller år och det ska vi fira!
ska bli mysig att komma hem till mamma och pappa, kommer kännas lite konstigt när inte syster är där och inte ens jocke.. men det ska bli lite skönt att vara ensam med mamma och pappa - ta det inte illa upp syster och pojkvän!
miss you parents.

nä, snart ska vi se okänd diagnos. (om ni inte har sett det så rekomenderar jag det starkt)



om exakt 20 dagar beräknas bebis möta dagens ljus för första gången - jag längtar efter dig bebis

Kommentarer

  • mam säger:

    skönt att vi får rå om dig i helgen i gen, sötnos

    kram. ps jag tror bebisen vill ut till oss jordgubbar och jordgummor redan till veckan.........

    2009-05-06 | 23:00:55
  • Berit säger:

    Fin liten mamma-mage...

    2009-05-07 | 22:21:46
  • julia säger:

    Till Moster Berit: Ja, vi längtar så mycket efter den lilla söta!

    2009-05-09 | 12:36:20
    Bloggadress: http://juliaskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: