juliaskarp

juliaskarp

Bebis heter Disa

Kategori: Allmänt

Ja, det blev Disa till slut. Söt-disa, bebis-disa! Nu har vi två världssöta barn i huset, älskar verkligen er små fina barn!

Helgen har varit superbra och supervarm. Vaknade i morse och fick en chock när jag kollade på tempen - 31 + i skuggan! Snacka om utlandsvärme! Så vi smörjde in oss med lite olja och stekte ett tag på altanen, skönt var det!
Har hunnit med att grilla, bara mysa med barnen, spela kubb och massa annat. Superbra helg.

På onsdag åker Joakim till Alanya vilket jag är rätt avis på. Skulle vara skönt att göra en favorit i repris och ta med syster och kusin till varmare länder. Men vi får väl se vad som händer och sker!
Resan till Turkiet innebär jag inte kommer träffa min pojk förrän om 11 dagar, fy och usch! Jag är ju kär och vill kramas och pussas!

I veckan är jag hemma i Arvidsjaur på APU. Här är det inte lika varmt dock, blåser iskalla vindar så jag tog mig ett bad så fort jag kom hem! Och nu ligger jag i sängen när jag plötsligt tänker för mig själv; "Attans, jag glömde överföringskabeln i Skellefteå!". Så med andra ord - räkna inte med mycket bilder i bloggen i veckan. Men ska göra mitt bästa!

Nu ska jag ringa babe och sedan släcka lampan för att tagga för praktik! Over n' out, sleep well folks!


Lilla Disa sover så sött. Grattis - i dag fyllde du 3 dagar!

Kommentarer

  • e säger:

    haha vi gillar dig med ;) gull bäbis alltså =)

    2009-06-01 | 17:39:42
    Bloggadress: http://emala.devote.se
  • Berit säger:

    Men Disa var ju gulligt namn.

    2009-06-01 | 22:14:06

Kommentera inlägget här: