juliaskarp

juliaskarp

värsta kärleksinlägget!

Kategori: Allmänt

fick sms av mamma; Hej! Inget napp dag,men vi tjillar, spelar kort och lyssnar på Scotts, de du. Vi mår så gott i våran stuga. Kolal vilken helg ni ska följa. Puss och love




När pluggandet känns tungt och man vill bara sova känns det skönt att ha föräldrar som er mamma och pappa, tack för att ni finns! Jag älskar er.

Helgen kommer att spenderas i Umeå with Sister, fytusan va jag kommer ha ont i magen på söndag (dvs, kramp i magen från alla skrattattacker) Miss you sis!
 
Min prins stannar hemma och jag kommer att sakna honom mycket med tanke på att jag redan saknar honom. Men det är bara bita ihop! Eller hur Jockas? Hur som helst så är jag himla kär i honom. Ligger och funderar nu och kommer fram till att det är något konstigt som föresegår där inne i mig. När jag känner efter riktigt noga så känner jag att det är min kropp som ropar på dig! I natt sover jag ensam, usch. Kom och håll om mig, Joakim..



Kommentarer

  • Jocke säger:

    alltså juliaa, jag kommer sakna dig med! hoppas du tittar förbi i veckan då! :) ha kul i helgen, love jockass!

    2009-03-12 | 22:34:56

Kommentera inlägget här: