juliaskarp

juliaskarp

skola

Kategori: Allmänt

I dag är första dagen av skolveckan, och nu är det bara två dagar kvar - herregud, veckorna och tiden bara springer iväg! igår på bussen fick vi nästan lite åldersnoja - eftersom veckorna och helgerna går fort borde våra liv också gå fort, så det är bäst att göra allt man vill göra, snart är livet över? nja, kanske inte så dramatiskt, är ju trots allt bara 17 ännu!

Till min förvåning fick jag ett sött grattis-sms av söta kusin-eva idag;
Är det inte min Julia som fyller 18 idag? Grattis min älskling från kusin Eva.

Tack och tack, men tyvärr så är det ju hela två månader kvar - 18 maj istället för 18 mars som det är idag!

Dagen har spenderats på skolan, stan, waynes sedan for jag hem för att plugga.

Nä, lite bildupdate nu!


Lite skoltrött är man väl kanske..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: