juliaskarp

juliaskarp

sammanfattning av helgen

Kategori: Allmänt

med tanke på att jag hade glömt kabeln som jag överför bilder från telefonen med så känns det rätt tråkigt att uppdatera bloggen! så jag drar helgen kort och koncist - partylite, spelkväll, mysssssss, varit ute och gått med vovven, och helgens bästa - jocke stannar en dag till!

imorgon är det jobb som står på schemat och jag börjar redan värma upp idag genom att hjälpa mamma en timme på hertz!

nä, nu ska jag ta en powernap innan jag ska upp och städa! tjing


bella har också förgyllt min helg, lillhjärtat

Kommentarer

  • johanna säger:

    är du hemma i helgen också hjärtat?

    2009-03-01 | 21:05:42
    Bloggadress: http://johannaroos.blogg.se/
  • julia säger:

    hej love, nä tyvärr.. lämnar stan på onsdagkväll!

    2009-03-02 | 12:41:41

Kommentera inlägget här: