juliaskarp

juliaskarp

måndag

Kategori: Allmänt

då var det måndag igen (skriver jag så varje måndag eller?!) och apu väntar om en halvtimme.
det är skönt att solen skiner, då får man lite extra energi och blir piggare!

helgen med tjejerna och joakim har varit superkul och mysig på alla sätt!
jag tror jag lever the perfect life - har världens roligaste och galnaste kompisar
                                                         - har en underbar pojke som jag är helt galet kär i
                                                         - min familj är värd allt, love you! 
                                                         - min extra-family, dvs sara, david och bella, ni är 
                                                                                                                                                         , typ bäst -  pösssss!


näni, nu ska jag styra ihop det sista sen är det bäst att man beger sig!
have a nice day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: