juliaskarp

juliaskarp

Laktosmonohydrat

Kategori: Allmänt

"Ofta är det laktos med i mediciner, och är man känslig för det kan man reagera med ont i magen." säger en doktor!
Laktosmonohydrat är alltså ett ämne som bl.a finns i ipren vilket jag märke i dag när jag tog en tablett för min huvudvärk som snabbt utbyttes mot magont! Thanks to the ipren som innehåller laktos - helt sjukt egentligen!
Verkar ha blivit mycket känslig på senare dagar, men - ces't la vie!
Nu blir det bamyl koffein och alvedon för mig om jag får ont i huvudet och annat!
Faktiskt är Bamyl the shit, jag rekomenderar det för dunknade skallar efter en hel dag på jobbet alltså!


Kommentarer

  • Kusin Malin säger:

    Bamyl ??? Men jag & IPREN- mannen är ju bunis nu ju! BAMYL ????

    2009-07-02 | 23:36:28
    Bloggadress: http://www.nogg.se/butterfly

Kommentera inlägget här: